weer verhuisd...... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Nathalie - WaarBenJij.nu weer verhuisd...... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Nathalie - WaarBenJij.nu

weer verhuisd......

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

19 Februari 2007 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Jazeker, ben weer verhuisd...afgelopen zaterdag naar Melville.

Dit keer eindelijk een huis met een zwembad...(mag ook wel want afgelopen weekend was het 35 graden !!) en in de buurt van cafes e.d. (kan nu lopen om uit te gaan met de auto veilig in de garage).

Kan nog geen foto's maken, want heb geen camera (zie smash and grab), maar op het moment dat ik een camera heb dan laat ik jullie het huis zien.

Ik woon nu samen met Ronald, Philip en Martin....over 3 wk komt Marie terug en dan wordt zij ook mijn huisgenote.

Dikke kus,

Nat

• 22 Februari 2007 - 13:32

Dirk:

ik weet wel waarom jij het daar leuk veel kroegjes waar je kan zuipen :-)

• 22 Februari 2007 - 14:22

Xandra:

Ik hoop samen met jou op z'n Mellvills een kroegentochtje te mogen meemaken.

• 23 Februari 2007 - 08:43

Harry:

Ha Nathalie,
    Fijn dat je het naar je zin hebt, ik blijf jaloers op dat hele mooie weer van je, dan smaakt de borrel of het wijntje ook veel beter, maar goed, wij hebben stamppot met worst en dat smaakt bij jou weer niet. Dit weekend maken we snert, heerlijk.
    Groeten, harry.