Vollop zomer in het afrikaanse land - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Nathalie - WaarBenJij.nu Vollop zomer in het afrikaanse land - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Nathalie - WaarBenJij.nu

Vollop zomer in het afrikaanse land

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

25 September 2007 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Jaja, vollop zomertempratuurtjes hier in het afrikaanse land....van het weekend was het 34 graden om 13.00 uur....en dus gewoon niet lekker meer om in het zonnetje te lopen (ben toen maar gaan shoppen voor een nieuwe fotocamera, want de camera die ik van mn ouders had gekregen die is dus spoorloos weg !! en ook mijn nederlandse telefoon (waar dus mijn NL simkaart in zit)...ze kunnen gestolen zijn, maar kan ze ook gewoon verloren zijn (ze zaten in mn tas in ieder geval).

Verder veel gedaan de afgelopen dagen/weken...veel gezwommen en geluierd in ons prive zwembadje, veel bioscoopbezoeken, afgelopen zaterdag lekker mosseltjes gegeten bij een belgisch restaurant hier in Jozi, regelmatig ga ik nog quizen bij keg & filly's en tsja ook veel gewerkt (hoewel ik nog steeds problemen heb met het niet bekend zijn in het IBM systeem en dat werkt gewoon niet lekker).

Verder nog 42 daagjes wachten en dan mag ik weer een rondreisje maken door de Kaap & Co....moet nog even kijken hoe en wat (wel irritant dat ik geen internet thuis heb, want dat zoekt wat lekkerder)...maar 1 ding staat voorop het wordt lekker genieten en relaxen en niet moet en alles kan...;-)

Verder is december nog steeds niet zeker....maar ja ik hou jullie op de hoogte....
Een dikke kus...

XxNatxX

  • 26 September 2007 - 06:30

    Caroline:

    jaja, en wij hier maar in de regen zitten! Maar best lekker voor je dat het zonnetje bij jullie schijnt! Ben benieuwd hoe je rondreisje gaat zijn.
    Groetjes!

  • 26 September 2007 - 10:30

    Xandra:

    Hey Natalie, Bedankt voor het bericht. Wat ben jij een fantastische vriendin seg! Moest dat even kwijt.

  • 28 September 2007 - 09:41

    Carola:

    He Nathalie!

    Leuk om wat van je te horen! Heb je nog nieuwe foto's? Bijvoorbeeld van toen Ruud er was ofzo?

    Liefs x Carola,

  • 02 Oktober 2007 - 16:32

    Marleen:

    Hola!
    Thnx voor je mailtje....nu even geen tijd om te reageren, komt vandeweek wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Nathalie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 56248

Voorgaande reizen:

05 Februari 2009 - 11 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: