Geen illegaaltje meer - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Nathalie - WaarBenJij.nu Geen illegaaltje meer - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Nathalie - WaarBenJij.nu

Geen illegaaltje meer

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hi,

Gelukkig hoef ik niet meer te zeggen "groetjes van een illegaaltje" want sinds 2wk ben ik gewoon legaal in het land ;-)
(werk/verblijfvergunning is geregeld, ben alleen nog niet bij IBM helemaal 100% nog bekend, dus ja mn IBM mailadres is nog steeds non-active).

Verder is alles goed, het is lekker weer (op een paar grijze dagen na is het dagelijks gewoon lekker zonnig weer met een gemiddeld middagtemp. van 18 graden) en heb gisteren mn 1e duik in ons prive zwembadje alweer genomen (temp. 16 graden, dus was wel eventjes schrikken).

Werk is ok, maar steeds meer en meer wil ik die telefoon minder oppakken en steeds meer en meer ben ik aan het kijken wat ik wil doen. Johannesburg is gewoon mijn stad niet en callcenter werk is gewoon mijn ding niet.
Bovendien gaan er steeds meer mensen weg waarmee ik leuk om ga en dat staat me steeds meer tegen.

Mn Soap-opera leventje wordt gelukkig steeds minder soap....maar elke dag is er wel weer een welcome to my life verhaal/gebeurtenis....gelukkig ook heel veel leuke en gezellige verhalen/gebeurtenissen (uitjes naar comedyclubs, bioscoop, restaurantbezoeken, festivals/beurzen etc), maar zoals gisteren was er weer een mindere.
Fre, Marie en ik waren uit eten in Brightwater Commons bij een italiaans restaurant toen opeens de deur open vloog en een man binnen kwam met tape over zn mond en met zn handen achter zn rug vastgebonden/getaped. Hij was een paar minuten daarvoor beroofd in zijn restaurant , maar gelukkig mankeerde hij verder niets. De beveiligingsman was er geloof ik minder aan toe, maar dat weten we niet zeker (kan ook zijn dat de beveiligingsman gewoon in slaap was gevallen en daarom een beetje wazig uit zn ogen keek ;-) )

Nou een dikke kus.....

X Nat X

  • 13 Augustus 2007 - 11:48

    Caroline:

    jeetje, das nog eens wat anders dan een tasjesroof... t blijft spannend daar... ik ben benieuwd wat je plannen gaan zijn, geniet tot die tijd maar van het zonnetje en het zwembad, die zul je nog gaan missen!

  • 13 Augustus 2007 - 13:10

    Frans:

    Klinkt nog steeds als het wilde westen :D

    Word het niet eens tijd dat u lid gaat worden van een schietvereniging?

  • 20 Augustus 2007 - 02:38

    Karina:

    Dat krijg je als je een tijdje je emails niet leest he, ik ken iemand die in zuid afrika woont. Ha HA, iedereen die ik ken is jaloers. Hier in philadelphia gaat alles nog goed, hoop in de nabije toekomst toch eens een eigen zaak te beginnen. Wat zijn jou toekomst dromen daar, denk je dat je blijft?

    Groetjes en een hele dikke knuffel Karina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Nathalie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 56253

Voorgaande reizen:

05 Februari 2009 - 11 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: