33e Leefjaar alweer - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Nathalie - WaarBenJij.nu 33e Leefjaar alweer - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Nathalie - WaarBenJij.nu

33e Leefjaar alweer

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 September 2007 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Jambo !

Hier weer bericht uit het inmiddels zeer zonnige South-Africa (vandaag rond de 30 graden met wolkeloze lucht en een lekker briesje ;-) )

Veel is er niet echt gebeurt, behalve dat ik dus mn 33e leefjaar heb gevierd onlangs (de 28e augustus).
Niet veel aan gedaan echt (jarig zijn op dinsdag is gewoon niet leuk jarig zijn) behalve de dag zelf uit eten geweest in Monte Casino (R900 voor 5 personen niet slecht toch ?) en de dag daarna met 7 pers. maar de Lion King (ja ek weet, ik blijf een kind).

Ene Dankie voor de lieve verjaardagskaarten ik die ontvangen heb van jullie.

Verder op het plan staat een rondreisje weer van 3 weken (van 7/11 t/m 30/11) en waarschijnlijk gaat dat weer de kaap worden en veel water/strand/natuur.
En ik probeer in December naar NL te komen met kerst, maar weet niet of dat gaat lukken (maar dat horen jullie vanzelf wel).

Dikke kus...en mis jullie wel een beetje....

XNatX

• 04 September 2007 - 19:16

Erwin PUnt:

Hoi Nathalie, ik ga binnenkort ook naar zuid-afrika. Eerst een half jaar rondtrekken. Maar misschien wil ik daarna ook nog wel wat werken. Mag ik aan jouw vragen wat ik dan nu al van te voren moet regelen... want ik zag dat jij wel een werkvergunning hebt kunnen regelen. Mijn e-mail is: punt_nl84@hotmail.com. Als jij mij daar meer over zou kunnen vertellen, zou ik fijn vinden. Heel veel plezier daar in het warme afrika!
    Groetjes ERwin

• 14 September 2007 - 19:46

Marleen:

Hey meid,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag :-)
    Hoop dat alles oké daar is....

Kus Marleen

• 17 September 2007 - 19:40

Kelly Kuijpers:

Hoi Nathalie,

Ik hoop dat je hier ff tijd voor hebt..

Ik ben een 23 jarige meid uit Brabant en ik ben momenteel bezig om voor een jaar te wonen en werken in Johannesburg.. Ik heb toevallig vandaag mijn eerste sollicitatie gehad en het gaat over een fulltime-baan.

Nu is mijn vraag: Hoe is Johannesburg? Is er wel iets te beleven? Zijn er veel nederlanders? Kun je makkelijk een woning zoeken? Is het echt zo gevaarlijk als je hoort?

Wat raad je me aan... HELP!!!

Ik hoop dat je me wat meer kunt vertellen over jouw ervaringen in Zuid-Afrika..

Groetjes

• 17 September 2007 - 19:41