Aankomend tripje New York ! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu Aankomend tripje New York ! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu

Aankomend tripje New York !

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

30 November 2008 | Verenigde Staten, New York

Van 5 febr t/m woensdagochtend 11 febr lekker naar New York, USA met m'n moeder !

  • 22 Januari 2009 - 22:04

    Cin:

    Hey Nathalie!!!
    'k hoop dat je me nog kent. We hebben in de begin fase vann IBM contact gehad over de mail. Ik zou toen ook naar Sandton gaan,maar ben uiteindelijk in NIeuw zeeland beland. Inmiddels ook weer een poosje op Nederlandse bodem.Maar in juni gaat het er ein-de-lijk van komen......4 weken naar ZUid Afrika. Er is genoeg te lezen op t net, maar zou graag ea weten van de 'locals', daar reken ik jou ook maar onder;)Hopelijk heb je zin en tijd om wat do's en dont's door te mailen. Hoop snel van je te horen, zie dat je ook in NL bent en ook weer een tripje in t vooruitzicht hebt!lekkerrrr hoorr.

    Groete CIndy Mulder

  • 27 Januari 2009 - 13:48

    Xandra:

    Gelukzak! (op z'n vlaams)Heb nu eindelijk m'n eigen pc.
    Ben reeds een poosje in Belgie, maar nog steeds niet mijn draai gevonden. Mis jou met jou fantastisch karakter. Zijn alle Nederlanders zo (male), of ben jij een uitzondering want ik ben nog steeds single en op zoek naar een man met een hart van goud als jij! Groetjes en tot? xx

  • 03 Maart 2009 - 10:32

    Harry Meijer:

    Mijn funktie komt vrij,Groeten Harry G&O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Nathalie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 56220

Voorgaande reizen:

05 Februari 2009 - 11 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: